STOR dag!

Idag har det varit en stor dag. Majas Bästis-jacob har fyllt ETT HELT ÅR. Vi fick äran att dela denna dagen med familjen och det var hur mysigt som helst :) God tårta och massa lek o bus. Kameran glömde jag hemma dessvärre :( Men jag bjuder på en lite äldre bild av födelsedagsgrisen dagen till ära!
Våra bebisar blir till barn rakt under näsan på oss och man undar var tiden tagit vägen!



Tänk att man kan komma så nära en människa på så kort tid som jag känt My. Det är faktiskt helt underbart ♥
Som en liten förlängd familj har det varit nu när vi varit mammalediga tillsammans. Shit vad man kommer sakna den här tiden. spontaniteten i att bara kunna knalla över till varandra när man har trist (läs:varje dag det saknats andra planer) och få dagen att gå tillsammans medan vi inväntar våra makar som sliter på jobb. Nojja och älta allt mellan himmel och jord och dela både de dagar då barnen varit på sina bästa humör och de dagar som varit mindre bra om man säger :)
Komplett obetalbart.

och jag tycker om dig så mycket!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Åhhh älskade Sara jag tycker så mycket om dig/er också, jag är så glad och tacksam över att fått en vän som dig, du betyder så mycket för mig. Du är så fin på alla sätt och vis och du tänker på alla. Vi har haft en jätte mysig tid tillsamman med våra barn och jag kommer aldrig glömma dessa dagar då vi bara suttit och pratat, ätit gott, och lekt med busfröna :) Jag hoppas att det kommer bli så att Maja och Jacob även träffas i vuxen ålder. Jag hade iaf inte klarat mig utan dig denna jobbiga tid som har varit, du har varit en riktig klippa!

Älskar dig vännen du är världens finaste <3 Och tack för att ni kom och fira denna dag med oss!

2011-07-13 @ 23:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0