Onsdag

Ännu en natt har passerat. Även denna med mindre sömn än "normalt". Jag är trött. Och jag har ett litet kink här hemma. börjar misstänka att hon blir understimulerad. jag kryper med henne på golvet, busar, leker, tjoar, sjunger och har mig men hon tycker nog helt enkelt inte att mamma är så hipp längre. alls. ♥

Hon vill ha fart o fläng. Som igår när vi var hos Jacob, eller som veckan i Bulgarien och skåne, fullt med folk och barn runt sig DÅ trivs vår lilla fis. Även om det känns jobbigt nu när man "måste" vara hemma (vilket man faktiskt behöver någon dag ibland!) så hoppas jag att det sitter i för framtiden, då misstänker jag att vi har ett riktigt litet förskolebarn i familjen ;)

Jag väntar på att telefonen ska låta... Men den är dödligt tyst...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0