Nytt på Lindex!

Lindex har fått in höstens kollektion. Och hj'lp nu drar det i shopping-tarmen igen ;)
Overallen bara måste jag lägga vantarna på ju. det var en sån vi letade efter halva våren för den är PERFEKT att ha i skarven mellan årstiderna. då den är i Tjock-tröjje-material så är den inte för varm men värmer gott när det blir aningen kyliga vindar. Inte för att man VILL tänka på det nu. men annars hinner den väl ta slut. DOCK anser jag att 299:- är i dyraste laget alltså. Men jag misstänker att jag kommer grämja ihjäl mig sen om den tar slut.

Bodysarna och de randiga brallorna är ta 3 för 2. vet inte hur många sånna rundor jag har köpt till Maja, från strl 50-80 ♥ dock är vi all set vad gäller storlek 80 så jag har lite köpstop. fast vi har INGET i 86 ;)


(bilder från Lindex.se)

Brallorna med hjärtan är ju huuur bra som helst för jag märker verkligen hur slitna alla byxor blir av allt krypande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0