Jag saknar min lillesyster!

Hon är förvisso inte så liten längre men iallafall. Storamoster är hon dessutom. Nu anser vi att hon varit borta för länge. och än är det långt kvar. Saknaden går i perioder men den finns ofta. Vi pratar mycket om dig här hemma ska du veta och vi kan knappt vänta tills du kommer hem igen! stort och smått. Jag hann ju få känna på hur det var att ha dig nära nära i ett halvår innan du begav dig till usa. Du bodde hos oss de sista två veckorna i Uppsala och när vi sa hejdå så fattade man inte att vi inte skulle ses på ett helt ÅR och lite till.
Det är oerhört lång tid.

Just nu skulle jag vilja ha dig här och dela med mig av allt som händer just nu!

Älskar dig sis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0