Genomlidit

Denna dagen går knappt att beskriva i ord. I två nätter nu har maja sovit ca 30 min i stöten, vaknat, varit ledsen, inte velat ha nappen, inte somnat om.. osv.
Feber i förrgår, feberfri sen dess.
En liten elak bissing syns under tandköttet i överkäken och hon har pipit. bokstavligen pipigt. ett ynkligt gällt läte. Heeeela dagen. från TIDIG morgon till sen eftermiddag, KONSTANT.
det riktigt kryper i skinnet vill jag lova. gahhh. insanity.

eftermiddagen/kvällen blev bra iallafall, hon piggade på sig efter en två timmars lång powernap utan hostattacker. vi åkte till toysrus och mediamarkt o max (orka laga mat en dag som denna liksom) och maja sov sig igenom allt.

Vi köpte ett bollhav till henne för det är ju faktiskt mer synd om henne än om oss. ska visa bilder imorgon.


...nu börjar hostan igen och jag misstänker att det inte blir någon sömn inatt heller...

10 timmars (osammanhängande) sömn på 2 dygn = för lite!


Kommentarer
Postat av: Mysan

Men lill skruttan då :( älskade Maja tycker så synd om henne som måste utstå så mycket. Jag hoppas verkligen att sover bättre i natt, blir det kris kan My komma och avlasta, för nu har ni missat mycket sömn båda två. Så ni kan ladda batterierna lite, finns här! Och är ni för trötta imorgon och ni känner att ni bara vill ta det lugnt, så gör det! ni måste va pigga först och orka. Men såklart så hoppas vi att ni alla är pigga och glada imorgon och kan komma på Linus kalas :) Tänk att min kille bli 4 ÅR herregud va tidem går! Ta hand om er nu massa kramar

2011-07-28 @ 23:25:36
Postat av: Mia

Ogillar.

Jobbigt för er alla.

Vi har också det jobbigt med sömnen här men jag brukar få till 4 timmars sömn på rad iallafall.

Nästa vecka ska vi till doktorn och ta lite prover och förhoppningsvis få svar på varför magen krånglar så.

Hoppas Maja kryar på sig snabbt och att ni kan försöka sova ikapp lite nu i helgen.

Kramar

2011-07-29 @ 07:44:17
Postat av: SARA SVARAR :)

Usch ja, det är INTE en dans på rosor jämt heller. Maja sover också sådär i vanliga fall. 4 timmar brukar vara standard och för mig bruklar det räcka, fast jag antar att kroppen vant sig efter snart 9 månader :S

Vi inväntar en operationstid där de ska åtgärda ett backblöde i njuren och det misstänks att det är det som stör hennes sömn. man kan ju hoppas :)



Hoppas det går bra för din del och att nätterna snart blir fyllda av längre sammanhängande sömn! :)

2011-07-29 @ 11:32:45
URL: http://smileysara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0