BULGARIEN 25/6-2/7 -2011


Arlanda innan avresa. Äntligen hade vi kommit iväg. Med all packning, lyckats checka in vagn o våra stora resväskor. 40kg var vår viktgräns. Vi checkade in på 39 (!) som tur var gick vagnens kilo utöver! :) Jag ju säga som så att Majas packning med största säkerhet tog upp MINST 30 av de kilona :)


Planet lyfte i tid, både start o landning gick perfekt. Inget öronont noterat på barnet. vi hade dessutom turen att få TRE säten för planet var inte fyllt. Kalas. Maja hängde med favoriten barbapappa, käkade smörgåsrån och busade järnet med alla medpassagerare. Sen funkade det hur fint som helst att sova en sväng i mammas o pappas knä när man blev trött (!) 2,5 timmes resa. Känns alldeles lagom. vi var "ganska" utmattade när vi väl fick landa. Att underhålla liten maja konstant den tiden tog på krafterna. thailandsresan får därmed vänta nåt år till ;)


Vi kom till hotellet och hann checka in runt 22. Mamma å Lasse kom en timme senare!
Dagen efter packade vi upp och kollade in omgivningarna, havsutsikt från balkongen och soligt väder!
Maja hjälpte till att packa upp sina kläder säkert 100 gånger under veckan, bra sysselsättning när mamman o pappan ville slappa lite ;)


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-07-20 @ 03:40:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0