Var det startade :)

Tänkte att jag skulle ge mig på en presentation här eftersom ett helt gäng nya läsare hittat hit!

jag är alltså SARA. Jag är född och uppväxen i skåne, närmare bestämt KRISTIANSTAD. det ligger på andra sidan Malmö kan man säga. När jag tagtit studenten tog jag och min bästa vän vårt pcik o pack och begav oss 65 norr ut för att studera. UPPSALA var världens bästa stad att vara student i och minnena är såå många (och en del såå suddiga hehe) Jag flyttade tillsammans med samme vän till två olika läganheter innan min kära mor köpte en bostadsrätt åt mig. i den bodde jag sedan tillsammans med två andra underbara vänner (inte samtidigt) innan den såldes lagom tills jag har studerat klart.
Blev färdig förskollärare 2008 och fick på en gång jobb i en grannkommun, där jobbar jag fortfarande! och trivs bättre än bäst.

2008 träffade jag min sambo och efter bara ett par månader flyttade vi ihop. vi började med en resa till Tunisien som följdes tätt av en till grekland, en liten ö som heter Thassos, där vi förlovade oss! sista resan åkte vi två veckor till Thailand. OM det var underbart! Då var vi även GRAVIDA i vecka 10. När vi kom hem därifrån berättade vi nyheten för vänner och familj.

11 oktober 2010 föddes vår "Lillahaj" som fick namnet MAJA.

Idag kantas dagarna av mammaledighet och bebisgos. Därmellan försöker vi komma ihåg oss själva och att ta till vara på tiden som går så fort så fort...

KUL att just du vill följa med oss i vår vardag!

:)

På återseende!


Kommentarer
Postat av: wea

Har du något hemskt att dela med dej av? känner du någon? maila [email protected] i så fall. Eller du kanske skulle ha lust att hjälpa mig sprida idén via din blogg eller liknande, såklart om du tycker min idé är bra.



Tanken är att folk ska kunna bearbeta sina händelser och samtidigt kunna ta del av andras och inte behöva känna sig ensamma.



mer info finns på min blogg "mål med bloggen"

Ber så mycket om ursäkt om jag störde, kram Wea!

2011-01-09 @ 17:43:23
URL: http://duhittahit.blogg.se/
Postat av: wea

Har du något hemskt att dela med dej av? känner du någon? maila [email protected] i så fall. Eller du kanske skulle ha lust att hjälpa mig sprida idén via din blogg eller liknande, såklart om du tycker min idé är bra.



Tanken är att folk ska kunna bearbeta sina händelser och samtidigt kunna ta del av andras och inte behöva känna sig ensamma.



mer info finns på min blogg "mål med bloggen"

Ber så mycket om ursäkt om jag störde, kram Wea!

2011-01-09 @ 17:43:52
URL: http://duhittahit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0