Sjukstuga på hög nivå

Jag vet att jag under graviditeten funderade kring det här med hur fasen man pallar med att ta hand om ett barn när man är sjuk själv. Svar: det går bra, man känner sig inte ORDENTLIGT sjuk förren barnet sover och man slappnar av helt. Då blir man typ dödssjuk.

Så alltså. svetten lackar här hemma. och jag har en "efterlängtad" tid hos barnmorskan. Dags för preventivmedel. :)

Men innan dess ska jag duscha... ja för det ska jag...

ska visa mitt projekt under dagen, det ska bli en present till Maja och jag är sådär äckligt nöjd med min insats.

Återkommer!





Kommentarer
Postat av: therese

Krya på er-kram!

2011-01-11 @ 14:27:43
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0