Ledig dag

en ledig torsdag för Jimmy. Skönt!
jag fick sovmorgon efter en lite knorrig natt, eller tja knorrig och knorring nu ska vi inte överdriva. Maja sov 23-05 men var där vaken närmare en timme och trodde att hon skulle få komma upp då. men icke. 1-0 till mamma så somnade hon om och sov iallafall till halv åtta, då tog Jimmy upp henne och jag sussade vidare.

Vid hennes förmiddagslur kollade vi klart på Harry Potter och halvblodsprinsen, nu är jag SJUKTA taggad att de sista filmen på bio! :)

Nu har lunchen intagits och jag har betalt en body som vi vann på tradera. 20 spänn är rätt överkommligt och lapparna satt kvar på den dessutom! prefekt! storlek 74!

Nu ska det slängas ut lite fler auktioner och så ska vi ta ett litet röj här hemma sen!



Igår Mös Maja rundor i den här mysiga heldressen som hon ärvt av Cissis Ludwig!
Vet att jag har en bild på honom i den nånstanns på bloggen, tror jag måste leta fram den! Återkommer!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag hoppas det är grejjen för oss!! Men hon har INTE bajsat idag :( Men ändå inte lika mycket magknip som hon brukar ha. Jag har knappt ammat alls idag känns det som och det märks redan i brösten. Visst finns det mjölk, men de blir inte lika hårda, lika fort.



Nu ikväll somnade hon till flaskan!! :D Inatt ger jag säkert bröstet om jag känner mig själv rätt, haha. Jag får väl njuta in i det sista av att inte behöva gå upp och göra iordning käk.



Det känns skönt att äntligen ha bestämt sig. Men emellanåt känner jag lite ångest och faktiskt sorg. Jag antar att det släpper när jag helt slutat amma. Hoppas det iaf!

2011-01-06 @ 21:30:30
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

hehe ja det måste vara ett tecken :)

2011-01-06 @ 22:32:42
URL: http://mandyys.devote.se
Postat av: MANDYS-GRAVID BF 24/2

hehe ja det måste vara ett tecken :)

2011-01-06 @ 22:32:45
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0