Brrr..!

tillbaka efter promenaden. blev en tur ner till affären och sen gick vi en omväg hem och dit för den delen. termometern visade på nästan 10 minus och jag har FORTFARANDE inte köpt några vinter-promenadskor. nu är det snart inte ens lönt längre för snart kommer väl våren (eller?!) blev gott och väl 45 minuter idag iallafall innan jag frös så mycket att jag övervägde att krypa ner i vagnen brevid lillan.

Maja sov hela rundan och sover fortfarande i vagnen i hallen, tänk till våren kan hon sova ute på baksidan!. hon lär vara HUNGRIG när hon vaknar sen för nu har hon inte käkat sen nio! jag däremot har just petat i mig lunchen här! och den satt som ett smäck.

Köpte bananer och äpplen ikväll vankas Flygande Jacob här hemma! mums!

Mamman och Majan igår
<3


Kommentarer
Postat av: Martina

söta ni är:) skönt med en sån lång promenad:)



Hoppas allt är bra med er!

2011-01-04 @ 14:31:19
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Madeleine - Mamma till Lova

Det vore ju drömmen om de där dropparna kunde hjälpa här också för nu är jag övertygad om att det är magen. Det bubblar som tusan och förut när jag bytte på henne så provade jag att sära lite på rumpan för att "hjälpa" henne lite och då kom först lite luft och sedan massa bajs, så de där dropparna skulle ju vara superbra om de gjorde så hon fick ut det själv.



Och vilka underbara bilder på er :D

2011-01-04 @ 18:14:20
URL: http://madeleines.se
Postat av: Carro

Jag ska börja trappa ner med amningen nu. Ikväll har hon fått ersättning två gånger. Det känns helt okej att göra det nu. Självklart är det tråkigt men jag måste ju ändå sluta någon gång! Haha.



Hur gör du med ersättningen? Kokar du upp vatten först & sen ställer i kylen och har redo? Värmer du i ett vattenbad sen? Berätta hur du gör för att det ska gå som smidigast. Och hur gör du när du inte är hemma.



KRAM OCH TACK!!

2011-01-04 @ 22:21:10
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: maja-Style & Life by Leia

Vad söta ni är:) Och vilket fint namn lilltösa har;)



Är ny här inne och lite förvirrad...eller förvirrad är jag alltid....men väntar ni ett till barn? eller lillhaj och maja samma person? ska fortsätta leta i inläggen men frågar ändå....för den där nedräknaren i sidan kanske är kvar från maja?



Kramar och hoppas ni fått en bra start på 2011...ps....passa på å köpa varma dyra vinterkängor nu när dom är så nedsatta!



2011-01-05 @ 22:12:43
URL: http://styleandlifebyleia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0