110107: Mot Gränby!

FREDAG!
Hur skönt är inte det på en skala. tror vi behöver lite helg här hemma nu. Det har blivit några sena kvällar på raken nu och både jag och Jimmy är trötta och smått kinkiga när vi måste kliva upp innan kroppen vaknat till. och jag som ändå brukar vara rätt morgonpigg.

Maja startade dagen med en ordentligt illaluktande bajsblöja, högst otrevligt när det händer innan frukost faktiskt. Jag har haft tur och inte fått nån sån på morgonen hittils, pappan däremot har fått ett par stycken. usch!

Planerna för dagen är att vi ska ta oss via centrum till Gränby för lite affärskik och mys med söta Therese och hennes dotter Agnes, som är en månad yngre än Maja (stämmer väl? hrm..) Therese är en ytterst trevlig "gamal" kompis genom kompis som ju fick barn samtidigt som oss. kunde inte bli bättre, vi hoppas på massa lekdejter och bus i framtiden med våra små! :)

Idag blir det favorit tunikan som jag fyndade på Lindex strax innan jul. I love it. den är sådär lagom icke-tajt och den döljer sviterna efter graviditeten kring magen bra! Me like.


Kommentarer
Postat av: Carro

Nog fan ser bajset annorlunda ut!! Imorse (vid 6 tiden) när Nova-Lee hade fått ersättningen så brakade det till som fan i brallan. Bajset var typ tjockt och grönaktigt!! Luktade illa också. Men lukten antar jag beror på att hon blir som förstoppad och sen kommer det äntligen ut.



Ja, hon lär sig fort min lilla tjej. Nu äter hon för det mesta 120 ml ersättning. Det började med att hon åt 90 ml (eller mindre). Tror till och med att jag ska öka till 150 ml snart, så att hon verkligen blir mätt.

2011-01-07 @ 09:28:30
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja, det beror nog på bytet. Jag kör på Althera. Det är baserat på komjölk men proteinet har brytits ner så mycket så att bebisar som är allergiska inte märker av det :)

2011-01-07 @ 10:32:43
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: Annelie

Va fin du e!!! Vill oxå ha en sådan tunika, men det kommer man inte i på långa vägar:(

2011-01-07 @ 10:50:38
Postat av: therese

Klart det blir många fler dejter i framtiden =)

Storvreta here we come!

2011-01-07 @ 18:36:07
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0