Första veckan över!

Fredag! och första jobbveckan är därmed till ända. det har faktiskt gått över förväntan och 'ven om jag saknat Maja till döds vissa stunder varje dag så kommer jag hem med sååå mycket mer energi till henne nu än när jag gick hemma hela dagarna. Visst dör man i soffan när hon somnat men det kvittar ju :)

Idag plockade älsklingarna upp mig på stationen och vi åkte ut till Gränby, köpte lite grejjs till oss alla tre så som en innebandypinne (?) Leggings, sparkbrallor och body.
Ikväll serveras Pizza och rödvin.

Jag har försått att jag i princip ALDRIG kommer umgås med någon i veckorna. Så fort jobbet är slut vill jag bara hem och pussa sönder dottern, varje minut som bussen är försenad känns som en evighet. Att uträtta ärenden eller dylikt efter jobbet är bara att glömma för tillfället. När jobbet är slut vill jag BARA hem till mina älsklingar. träna efter jobbet? skulle INTE tro det. Bortprioriterat jajjemen.

Cyklingen har gått bra i veckan iallafall. 4 till stationen och 3 hem. (ja hojjen står kvar där nere) det är iallafall nästan FEM mil.
Men i helgen har vi mys inplanerat. Imorgon leker vi hos My, Magnus o Barnen och på söndag kommer Matte o Mickis hit på middag. Så det känns som att det blir en mysig helg det här!

Nu: slapp i soffan!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nä, man blir något av en "enstöring" när man börjar jobba efter f-ledighet :) Jag har inte heller någon lust att träna efter jobbet, fixa ärenden eller haka på på nåt roligt. Man vill bara hem!! Till sina hjärtan :) Men så får det va denna tid i livet :) Snart nog så är de stora och vill inte hänga med sina morsa länge och då kommer du ha aaall tiiid i vääärlden att träna efter jobbet och hänga med kompisar :) Så passa på medan hon är glad att se dig ;) kram!!

2011-08-12 @ 22:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0