Onsdag redan slut

Herregud vad veckan sprang på då! plötsligt torsdag imorgon, snart helg ju! Jobbigt med sen fredag :(

Idag efter jobbet kom Jimmy o Maja och plockade upp mig på stationen och körde mig o Maja till Karin. där vaknades det både god fika och middag :) tiden flög och jag önskar man hade lite mer av den varan att plocka ut när man vill!

Nu har vi lagt Maja för natten här och väntar med spänning hur rutinen skall komma att se ut ikväll.

Vi har även fått spännande post från Trygghansa, möjligen kan vi få ut ersättningen för Majas reflux på hennes barnförsäkring. hade ju inte varit helt fel.



För övring verkar ju den nya filmen "Cowboys & Aliens" vara bra... :P


Kommentarer
Postat av: Mia

Håller tummarna för ersättning från försäkringen!

Vi håller på och utreder min son, steg ett är visst att ta tester på matallergier och sedan ändra kosten. Hans prov visade inget men vi ska utesluta mjölken iallafall. Ska träffa dietisten nästa vecka. Min son kräks efter varje måltid några gånger efter varandra, han har även börjat få svårt att svälja och vägrar att äta vanlig barnmat utan han lever fortfarande på modersmjölkersättning och välling. Gröt äter han, jag erbjuder mat varje dag men det spottas ut. Är jätte jobbigt detta då vi måste torka upp efter han på alla möjliga ställen. Kläder måste bytas men man luktar ändå sur mjölk. Vi får se hur detta slutar.

2011-08-17 @ 21:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0