19:52

en tröttfis ligger och mojslar i sin säng. Pappan är på innebandypremiär och jag hänger i soffan efter en lång dag på jobbet. Idag kom REGNSTÄLLET och det var faktiskt över förväntan. Vantarna var ju fleecade på insidan, så de är varma också, är liite osäker på hur det gåt att torka dem dock men det får tiden utvisa.

Perfekt i storleken verkar det vara också. Iallafall till början av hösten/vintern kanske får vi köpa nytt till slutet av vintern början på våren. Misstänker nästan det faktiskt. Men till det priset är det helt ok.

Idag har Jimmy varit orentligt pappa"ledig" tid i tvättstugan och vikt och skurat golv och haft sig. Skönt med rena kläder som slipper torka i vardagsrummet och ta all plats.

Har planerat lite till inför flytten MEN jag har tankat senaste avsnittet av True Blood och ska kolla på det när den lilla älsklingen har somnat för natten.

För övrigt undrar jag om det är mer tänder på gång, dregglet har återkommit. Den som lever får se :) 

Kommentarer
Postat av: Mia

Kul att tradera kläderna passa och var fina.

Har också handlat mycket där och varit nöjd, men mina 2 senaste affärer har inte blivi särskilt bra.

Först så fick jag hem en dam zip-jacka istället för en small herr zip-jacka som jag trode jag hade budat på och nu senast så fick jag ett mail när jag redan hade betalat att hon hittat fläckar på armmudden. Tråkigt när det blir så =(

Fleecevantarna är det bara att dra ur fleccet på så vanten blir en lång korv och låta det torka så, sen får man pilla tillbaka fleecen. Om man inte drar ut och det är blött i dem så blir det mögel. Jag kör med polarn och pyrets vantar, visst de kostar lite mer men du kan verklgen leka med vatten med dem utan att de blir blöta.

2011-08-30 @ 09:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0