Världens bästa!

Min älskade man har lagat min systemkamera. Gissa om jag blev glad. Han vred å rattade lite och tydligen hade objektivet hängt sig på nån vänster. nu funkar allt prima igen! hurra!

Vår söta lilla dotter har kanske äntligen bestämt sig för att det är skönt att sova! inatt vaknade hon 02 och 05.30 sen sov vi vidare till klockan halv nio! inte ett endaste bök mellan målen inatt heller så jag känner mig ruskigt utvilad. Det är varmt ute och solen skiner, karin och Thyra kommer hit för långpromenad och lunch. Mysigt!

Ikväll ska jag slänga upp Skåne del 2 också med mer bilder.




Kommentarer
Postat av: Helena

Vilken härlig blogg du har :)

2011-04-28 @ 15:58:42
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0