russin

Mitt finger ser ut som ett russin efter att ha befunnit sig i munnen på Maja hela natten. Enda stunderna hon kunnat sova har varit när jag gnuggat henne i nederkäken med fingrarna. Idag har näsan börjat rinna på den lilla också. Hon fick en alvedon imorse och den har väl kickat in nu för nu är hon på bra humör igen. Eller hyfsat.

Helt röd och svullen på högra kinden är hon också. det har hon varit från o till ett par dagar, jag har trott att hon varit torr från allt dreggel men tydligen kan det bli sådär när tänderna kommer upp.

Idag har vi tid hos BVC för vaccination klockan 13. Men ärligt talat vet jag inte om det är så himla bra just idag. Ja ska ringa senare och fråga hur man gör. kanske är lika bra att bara köra på iallafall.

Jag HOPPAS INNERLIGT att förkylning och feber håller sig borta nu så vi kan åka till Skåne som planerat. för jag sätter mig INTE i en bil i åtta timmar med sjuk Maja.
vi håller tummarna för bättring nu!

Just nu biter hon på stålbenet till sin babysitter....


Kommentarer
Postat av: Therése

Ja det är nog tänder på G allt!

Kramar till er!!

2011-04-18 @ 08:19:44
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com
Postat av: Anonym

Röd om kinden var något nytt för mig,

har aldrig hört att man även kan bli det för att fram tänderna kommer.

min son biter och stoppar allt i munnen, har gjort det länge men inga tänder är på g som jag ser.

Hoppas det dröjer ett tag till. Mina andra barn har fått sina första tänder vid 8 och 9 månader.

Skönt att alvedonen hjälper så att Maja känner sig gladare, måste även vara hemskt jobbigt för henne.

Håller tummarna att hon inte är på väg att bli sjuk så ni får komma iväg. Kram!

2011-04-18 @ 09:10:10
Postat av: Louise

Naw stackars liten:-(

Ja det det här med tandsprickning är inte skoj.

Tja tycker hon benet på babysittern är gott så...

Här är det förkylt för Izabella och Xander spydde imorse.

Men det blir ändå träning ikväll.

Ha en bra dag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0