Påsk i skåne del 1

Vi kom ner sent på onsdagskvällen och började då hos Mormor och Lasse. Myste lite med Maja och sen somnade hon som en klubbad. Åt en macka och hoppade i säng direkt efter husesynen, vilken fin lägenhet! :D

Vaknade tidigt på torsdagen och åt god frukost och sen begav vi oss ner på stan. Det blev shopping till hela familjen och vi blev ordentligt bortskämda! ♥ Ska visa allt fint sen.
Vi åt god middag och avslutade dagen med filmen Himlen är oskyldigt blå. Riktigt bra faktiskt. och godis till det såklart ;) Massa Massa mys. På fredagsmorron träffade jag o Maja emy, Filippa, Malin och Marre för frukost på Fantasi. God mat och mer än trevligt sällskap! Maja fick fina presenter och undertecknad sov sig igenom nästan hela frukosten. Emy o Malin hängnde med på en liten promenad och vi gick förbi tivoliparken.

Jag o Maja begav oss hemmåt och mormor och lasse följde med oss på promenad igen. Vi gick ut till Natrum och myste i solen. Åt glass och sillmacka i solen. En underbart mysig dag och Maja har busat järnet med båda två och myst i massor! ♥

Sen blev det dags att säga hejdå och bege sig hem till morfar, Åsa och Samantha!






Kommentarer
Postat av: Malin & Prinsessan

Haha, ja jag trodde att Jolie skulle hoppa över stl.56 eftersom hon kunde ha stl.50 så länge. Så jag är ganska förvånad över att hon kunde ha 56 i nästan två månader. Därför jag är lite orolig om hon ska hoppa över 62/68 nu istället ;)



vilken härlig bildbomb från påskhelgen!

Kram

2011-04-28 @ 08:51:51
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/
Postat av: Samantha( lillamoster)

hej sara ska du skriva om när du var hos oss med eller kram sami

2011-04-28 @ 12:57:40
Postat av: sofie

åh vad jag saknar er alla <3

2011-04-28 @ 18:47:36
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0