Jobb-lördag

Idag är det lördag och den ska dedikeras till hemmet har jag bestämt i detta nu.

* Torkvindan på baksidan ska upp
* Bädda rent i våra sängar
* Tvätta sängkläder och torka UTE ♥
* Laga fiskgryta till Maja
* Packa upp å ner resesängen (öva öva)
* Flytta vardagsrumsmattan längre in under soffan så Maja har nån plats att röra sig med gåstolen.
* Planera årets trädgård. vad ska handlas och vad vi ska ha var.
* KAFFE uta i solen
* Tvätta bilen (Jimmy)
* Fila på packlista till Skåne

Just nu är det mulet men vi är vid gott mod att solen kikar fram. Jag ska nog ta Med Maja ner till affären och köpa hem varsen glass till mig och älsk som vi kan mumsa på när han kommer hem från jobbet. Men först ska hon få sova sitt andrasov och jag måste ta en dusch :D

Det goda humöret från gårdagens mysiga dag hänger kvar och hela kroppen mår bra av att det är vår!

NU: Lite gröt till fisen och sen sängen! :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

Sv: Haha, ja barns kommentarer om bebisar är ju bara för söta:) På mitt jobb pratar de med min mage varje dag och frågar ofta "Är du hungrig nu"?:)

2011-04-16 @ 10:15:19
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0