Hemma igen!

jodå, vi kom minsann iväg till Skåne som planerat (om än närmare 2 timmar senare än tänkt)  Nu är vi hemma igen och vi har haft det HEEELT fantastiskt. Jag har tusen bilder (och en trasig systemkamera) med mig hem. Så det kommer lite pö om pö. :)
Maja har blivit så bortskämd med både kärlek och nya kläder och leksaker så det är inte klokt, det förstmämnda självkart mest underbart! ♥
Vi har hunnit med Cissi med familj i Höganäs, hela min släkt i Helsingborg, Mormor-familjen och Morfar-familjen, shopping, Crocket, Sol, vin och god mat.


Klockan är halv tio och vi tvättar, i både stora tvättstugan och här hemma, vi grillar korv och nattar barn. Jag struttar rundor barbent och altandörren står öppet, Det luktar sommarkväll och grillning. Jimmy står ute i shorts o T-shirt och man är inte ens kall.

Vågar knappt skriva. Men nätterna i skåne har maja vaknat EN ENDA gång klockan 05 för att sedan sova vidare till nånting mellan 7 och 9. Hon har även somnat på två röda utan gråt och utan att mamma eller pappa behöver ligga där inne i mer än tio minuter. Så även ikväll. En hel vällingflaska i ett svep sedan snark med nappen.
Förkylningen är snart borta och näsan återställd.

tillvaron känns med andra ord heeelt ok ;)

Uppdaterar mer imorgon!
Natti Natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0