Det lönar sig

Vi "tvingades" ju att byta ut Majas nappflaskor när vi började med vällingen, eller tja, vi behövde en ny som vi kunde ha till natten och till kvällen. Letade och letade i djungeln och hittde en ESSKA smart som vi var VÄLDIGT nöjda med. Därför blev jag besviken när den inte höll måttet. bokstavligen. Doseringsskalan i tryck på flaskans utsida började flagna på En gång och efter en vecka var det helt borta.

Ville inte köpa en ny bara för att testa om det var samma sak där. jag mailade konsumentkontakten (efter liten påtrycking av Ingela, tackar) för Esska och fick svar idag att de skickar en ny + en påse med porto där jag jag lägga den gamla flaskan och skicka tillbaka.

Service! I like!


Hoppas denna håller nu för flaskan i sig är SKITBRA!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hört fler som pratat om dom, ska prova den! De bästa var ju att MAM napparna funkar i den!

2011-04-03 @ 09:28:54
URL: http://vi2blir3.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0