Äntligen Fredag :)

Update:
Nu somnade snorp utan gråt. Misstänker att vi är för sega med att stoppa ner henne i sängen så att hon hinner bli övertrött. gränsen är verkligen HÅRFIN och det är svårt att avgöra. Nu ska ja hänga tvätt iallafall!




Efter en helt ok natts sömn vaknade vi till en VÄLDIGT grå fredag, molnen hänger precis över trädtopparna. Maja hade en ÖVERFYLLD blöja när vi vaknade som resulterade i en blöt body. Så hon har redan fått morgontvätten och dagens outfit på sig, annars brukar vi ju mysa rundor i pyamas fram tills efter hennes andrasov. Hon är lila idag lillsnorpan. Nu hänger hon framför nyhetsmorgon i sin sitter och jag äter frukost.

Äggmacka och en smoothie på blåbär, banan och vaniljyoggi. Mumma!

Det är så skönt att det är fredag så det finns inte. ikväll blir det god mat och ett glas rött!

Kommentarer
Postat av: Carro

Det hoppas jag också! Jag är lite orolig för att jag kommer sitta där i guppandet och oroa mig över nova-lees förkylning. Men jag VET att hennes pappa kommer att ta väl hand om henne :)

2011-04-01 @ 08:51:01
URL: http://carrox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0