Skitnatt!

Jaha, igår kom sambo hem och var dödstrött. han  slocknade typ till nio. jag gjorde ett försök att ligga o kolla tv i sängen men gick upp igen efter en stund och satte mig i soffan. Tänkte att jag skulle sitta där till ögonen rammlade ihop så jag fick sova natten ut. strax efter 2 kröp jag ner i sängen. somnade MEN vaknade igen FEM av katterna, nu kan man ju tro att jag somnade om då men ICKE. då var min kropp hungirg... kämpade en timme tills älsk klocka ringde, gick upp med honom sex och åt. sen hängde jag i soffan igen till åtta. då var jag trött och la mig i sängen. somnade väl vid nio.

HALV TIO kommer Uppsalahem och ska fixa i badrummet :( störd sömn IGEN. helt sanslöst.

nu har jag gett upp och hoppas på att iallafall vara trött ikväll igen... SKITNATT...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0