Jaha.. 04:38

Nej nu gav jag upp, har snurrat på mig i sängen i en timme, kissat två gånger, buffat lite på mysbebis, kelat lite med yrvaken katt och knuffat på snarkande sambo.
Nu blev det soffan, Spike följde med och snarkade en stund brevid. sen började min mage skrika efter frukost så nu har jag hunnit kränga två mackor och ett stort glas mjölk.
tänkte att jag skulle sätta mig här tills ögonen rammlar ihop en runda till.

ska till barnmorskan 10.30 och sen ska jag bara slappa hela dagen framför "True Blood" som faktiskt visade sig vara riktigt bra (Tack Emma).

I övrigt längtar vi ihjäl oss efter bebis här hemma nu, handlade lite grejs till BB-väskan igår på Willys. ska packa den sen ikväll. Annars kommer vi yra runt som höns här när det hela väl sätter fart. (om inte bebis har planerat att stanna i magen för alltid det vill säga, man vet ju aldrig liksom)


Kikade nyss in på mickis blogg och såg att det gått smått över förväntan hos vetrinären idag (elle igår nu då) Underbart att höra :) (eller läsa)


nehe, kanske man ska återgå till soffan och så den här mysbebisen får sova ett tag till nu när hon (HON!) och hennes (!) mamma har fått mat i sig..



"Tjockan på grönbete"




Kommentarer
Postat av: Emma

Visst är den! Och du har mååånga avsnitt och titta på(=. Bra tidsfördriv. Själv sitter jag och suktar efter nästa avsnitt som släpps på sön! jobbit jobbit

2010-09-02 @ 12:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0