Godmorgon!

Dessa nya och smått onda sammandragningar höll i sig hela kvällen igår. frekvent återkommande med efterföljande "mensvärk" i olika styrka.
har sovit i sängen hela natten och faktiskt bättre än förväntat. vaknade nyss och inser att foglossningen nog kommit tillbaka, lite halvkul sådär. funderade på att ta en alvedon igår men skippade det till sist och det gick ju bra iallafall. gillar inte värktabletter i "onödan".

fick en sammandragning till innan jag klev ur sängen men nu verkar det som att det slutat. jag har gjort frukost och tänt ljusen i vardagsrummet, för det är en sån där härligt ruggig höstmorgon ute (härlig om man inte tvingas ut i kylan med andra ord;))

i eftermiddag 16.30 börjar föräldragruppen på MVC ska bli kul och se om det är något för oss. tills dess ska jag se till att packa den där (förbannade) BB-väskan som ja inte fått tummarna loss att göra än. och så ska jag kolla på TB och dricka hallonte :)

Det blir en lugn dag med andra ord!

Ladda batteriet till systemkameran ska jag göra också. sjukt länge det batteriet varar! tror jag kan räkna på en hand hur många gånger jag laddat det sen vi kom hem från thailand liksom. hur bra som helst!


(Hümudd- han får allt som oftast agera modell i min blogg inser jag nu, men ack så söt han är!)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Det gillas <3(ang Hümudd som modell!!)



Sara, jag borde varnat dig.. TB är farligt om man måste göra annat, man blir som besatt... :P Vet inte om du läste min blogg under min TB- period?? läs några månader tillbaka... besatt var ordet... minst sagt! :P

2010-09-07 @ 09:40:46
URL: http://michaelatollin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0