Godmorgon! Lite Förvärkar och mysig lunch!

Förundras över hur pass bra jag sover om nätterna ändå. För nån vecka sen snittade jag 2 timmar i stöten och hamnade på soffan tills sist. Nu har jag svit i sängen hela nätterna och bara vaknat till de ordinarie kissepauserna. behöver jag påpeka hur SKööönt det är!?

Nu har jag petat i mig frukost och sitter och smuttar på en kopp.. ja gissa... HALLONBLADSTE.. :)

Klockan tolv kommer Sara och Karin på lite lunch och jag tänkte sallad idag med lite smått och gott i. På systers inrådan. vitlöksbaguetter till det. perfekt.

Snusa lite på Thyra ser vi fram emot. eftersom det verkligen stillar bebislängtan. Eller INTE. :)

mindre än 30 dagar kvar idag, det är helt sanslöst. hade ett par förvärkar inatt också, eller mest igår innan jag somnade, känns lite som att man blir skitnödig och man kan riktigt KÄNNA hur lillans huvud trycker neråt. det är så häftigt!

nu ska jag gå och slänga på överkastet på sängen och sen behöver jag dra av golvet i köket med damsugaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0