Fredag!

Igår var vi på fikadejt med ett gäng mammor från allt föräldar, alla skall ha barn oktober-december och det var supertrevligt :D

jag inhandlade den där pilatesbollen påväg hem och gungade en del igår, fick lite sammandragningar och det var ordentligt skönt för ryggen. idag tänker jag inte hålla på med något alls för Jimmy ska iväg och åka båt, fick först för mig att det var nästa vecka men det visade sig vara ikväll. bättre det. men faktum kvarstår, han är fast på den där båten i fyra timmar. hehe. så bebis får stanna där hon är helt enkelt!

Märta och Cicci kommer över och käkar pizza ikväll o snackar lite skit. fram tills dess ska jag göra så lite som möjligt. har visst ett choklad kvar sen handlingen igår. OCH ett TB avsnitt.

inte så svårt att lista ut vad ja ska göra nu med andra ord!

laters!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin blogg :)

2010-09-17 @ 11:08:26
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0