Förvärkar?

Förvärkar?
hrm... ligger på soffan nu och har gjort så nästan hela dagen.
då och då kommer typ mensvärk, som liksom sitter i en stund och sen klingar av och försvinner.
samtidigt blir magen hård.


kan inte påstå att det gör ont men det är något nytt på gravidfronten

hehe

snart kommer älsk hem och vi ska äta lax idag. MUMS!


och dagens jobbiga:
satt och skulle kolla på TB (nu har jag tjatat det så länge att det fått förkortning, haha, true blood alltså) och ser att jag MISSAT ett avsnitt.. mög... nu får jag vänta till ikväll att kolla vidare. suck.

och dagens roliga:
I posten låg en present från farmor. en liten slant som jag ska spara och inhandla kläder för när tjocket har försvunnit :) fint kort också. ska visa imorron för Sofie har lagt beslag på min kamera!
Tusen tack!


Kommentarer
Postat av: Christin

Har ingen aning om hur jag hittade in på din sida, men jag följt den ett tag då du bara ligger 10 dagar före mig! :)



Och tyckte det var lite smått spexigt att vi samma dag förmodligen känt av förvärkar för första gången! :)

2010-09-07 @ 22:18:14
URL: http://christinhernberg.blogspot.com
Postat av: Raymondmary

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

2011-01-13 @ 16:33:58
URL: http://raymondmary.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0