Ensiffrigt

såja. då var vi nere på ensiffrigt. nio dagar kvar idag. NIO. (!) .

Idag ska vi handla och trixa lite här hemma, imorgon kommer Matte och Mickis på middag och det ska nog minsann vankas älgstek (yummi) Vi hade det senast när mamma o Lasse var här men då var jag febrig och åt typ inget alls. Nu får jag äntligen en ny chans. hurra!

Igår längtade jag sååå mycket efter vår bebis. Som  Jimmy sa när barnmorskan frågade om det var något vi saknade nu "Vår bebis". ooh, ja vi saknar vår bebis. det är så mycket man undrar över nu.

Kommer det vara en liten tös som dem säger? Kommer hon ha hår? Kommer hennes tår vara långa som pappas eller knubbiga som mina? Kommer hon vara lik någon av oss på en gång?

och så den STORA frågan: NÄR kommer du?




Nu vill vi hålla i den där lilla lilla handen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0