En kass natt blev en SEN morgon

Nu är klockan snart 12 och jag har svoit i två rundor här hemma. börjar sakta vakna till liv nu. natten har därmed inte varit den bästa. foglossningen är tillbaka och det är svårt att ligga i sängen då för den är för mjuk. Vaknade ett par gånger av förvärkar inatt också. hela magen blir helt hård och det gör attans ont i ryggen och ner mot ljumskarna. trots detta så gillar jag dessa för det är ju det ända tecken vi har på att saker och ting tränas och håller på att hända :)

idag ska jag ner på stan till fyra och jimmy ska klippa sig. sen ska vi handla lite och sånt innan vi åker hem. det är regn och grått ute och Jimmy hade ont i halsen igår. hoppas det blir bättre innan det blir sämre!


Nu ska jag hinka i mig en kopp Hallonte och ett äpple, sen ska vi starta dagen här på riktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0