Barnmorskan och utflykt!

Hos barnmorskan såg allt bra ut idag. Liten ligger som hon ska och allt annat såg bra ut. Trycket var på gränsfall med sitt 88 så det blir dit en sväng på fredag igen. Vi fick hem en TENS-maskin som jag tänkte prova när det väl sätter fart, blir väl att leka lite med den nu innan också så att man blir lite kompis med den. sen får man ju se om man använder den eller ej men nu finns den hemma iallafall.

Nästa Onsdag ska jag dit igen och träffa barnmorskan, om inte bebis har kommit då så ska vi göra en hinnsvepning. Detta sägs vara ett relativt säkert kort för att sätta fart på förlossning. Så om inte innan så nästa vecka vill vi VERKLIGEN ha bebis!

efter besöket åkte vi till Siggefora och skulle plocka lite svamp. Kom hem med en hel full korg efter bara en timme i skogen. galet. och då fick vi även lämna hur mycket som helst för att vi inte kunde bära. fredag är inplanerad för en runda till. sen får vi inte plats med mer i frysen!

Middagen är nu uppäten och vi ska väl se till att borsta och rensa svampen antar jag.. helt klart baksidan av det hela.. tråk!


Kommentarer
Postat av: Elin - Ett hus till oss

Jag tyckte tens var jättebra! Vad spännande med så få dagar kvar :)

2010-09-28 @ 20:44:02
URL: http://etthustilloss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0