10

tio dagar kvar idag.

Klockan är sju och jag har suttit här en timme. låg och vände och vred mig i sängen med lite onda sammandragningar så jag tänkte att det är lika bra att gå upp och äta nåt.
Nu har jag käkat och det har än en gång stannat av helt.
Ska snart krypa ner till Jimmy igen och se om jag kan få nån timmes sömn till.

Klockan ett väntar besök hos Leila (barnmorskan) och man kan ju bara hoppas att det blir det sista med bebis INNE i magen. Regnar det inte så blir det en promenad dit. Sedan får vi se vad dagen har att erbjuda. Jimmy har ju semester denna veckan och det är såå skönt!

Tisdag idag och jag ska se om inte det har kommit ut ett nytt avsnitt av Gossip Girl innan jag lägger mig igen.

Kommentarer
Postat av: Becca-I väntans tider

Haha ja, försäkringskassan är ju roliga att ha att göra med :p Jag känner mej helt borta när det gäller vissa saker. Men ser fram emot nästa utbetalning då så man kan få lite mer pengar :D



Hoppas det går bra hos barnmorskan idag. Håller tummarna för dej att det blir det sista :)

2010-09-28 @ 12:54:53
URL: http://booken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0