Promenad och sammandragningar

Lite mindre huvudvärk nu efter en till Citadon. skönt att de hjälper iallafall!
Vet att jag skulle VILA egentligen men det blev en promenad med Tina på 40 (!) minuter. hade som en enda lång sammandragning under HELA promenaden. sen har de kommit och gått hela dagen. De gör inte ont än men magen blir hårdare än den brukar.
Kan ju bero på undersökningen tidigare idag som har retat lite också. Ska promenera ner till affären sen en runda också har jag tänkt. sen blir det vila, är trött som ett as men behöver vara det för att sova inatt sen. för inte känns det som att något kommer starta inatt heller. allt kommer väl stanna av som vanligt.

Med två förändringar dock.
1. jag vet att jag är öppen liiite
2. Det KOMMER att bli bebis inom en snar framtid.

Slänger upp magbilden för vecka 40 här snart, den är i min kamera än så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0