Inget på fronten idag ALLS

Idag har det varit hur lugnt som helst i magen och humöret har därmed varit i botten minst sagt. har lite sammandragningar nu men jag vet ju att det kommer inte resultera i nåt iallafall, därmed är det bara störigt. kissnödig blir jag också.

Ackis imorgon, får hoppas att vi öppnat oss lite till. Ska fråga om vi får skjuta på igångsättningen några dagar. har ingen som helst lust med det där faktiskt. får väl se om  det känns annorlunda imorgon efter att man kanske fått nån INFORMATION om det hela.. (sur på läkare och barnmorskor som inte håller vad de lovat!)

skulle haft ett samtal med barnmorskan redan i torsdags om igångsättning så att jag INTE skulle gå hem och läsa en massa hemska historier som jag vet att bara skulle stressa upp mig mer. Men hon försvann i torsdags och i måndags blev det heller inget samtal trots att jag påpekade det hela. det har alltså resulterat i att jag letat info själv trots allt. och det är ju alltid lika bra. INTE.

Nu vill jag inte alls bli igångsatt och på snudd på vägrar. Får väl se om läkaren imorgon lyckas övertala mig om annat. annars kommer vi nog vara gravida här ett bra tag till känns det som.

*sur*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vännen :( Ge inte upp! Jag har själv aldrig satts igång och var väldigt skeptisk innan jag fick Isa. Men där efter har rätt många jag känner satts igång och alla tycker det har gått jättebra. Så oroa dig inte för det :) Vet att det är piss att vänta nu på slutet! Med Isa var det som för dig - full fart i magen och sammandragningar från 7.e månaden. När dagen "D" kom - NOLL! Allt stannade av! Inte en sammandragning, ingenting alls. Jag lessnade också ur - fullständigt! Isa är härliga 18 dagar över tiden, vilket såklart gjorde att jag var fullständigt knäckt när det väl började diskuteras om ev igångsättning. Nu för tiden väntar de iaf inte lika länge och det tycker jag är bra :) Så håll ut Sara!! Du kämpar på fint tycker jag :) Men absolut - det SUGER!!!!!!! Styrkekram!! /Jossan

2010-10-05 @ 19:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0