101019

Premiär med vagnen idag. regnet gjorde oss sällskap hela vägen till affären, hem igen, och till MVC. passade på attlämna tillbaka TENS-maskinen vi lånat och det blev en promenad på hela 2 timmar!
fast i mycket lugnt tempo. trodde att jag hade överansträngt mig men det gick faktiskt fint :)

jag inhandlade två plastkoppar till att samla upp mjök i från det bröst Maja inte hänger vid, herregud när man inte trodde livet kunde bli mer osexigt :) Men smidigt och frächt känns det. Tackar Åsa för det tipset!

Ska kolla upp det här med att donera mjölk till Ackis också. för om det håller i sig på det här viset känns det lite kasst att slänga så stora mängder efter varje amning. ska ringa imorgon och fråga hur det funkar och sen ta ställning om det är något för oss.

maja har sovit i tre timmar nu och vi har hunnit med att städa huset. det i kombination med att Jimmy spenderade hela morgonen i tvättstugan gör att det känns härligt rent och städat här hemma nu. men nu får hon gärna vakna för nu saknar vi henne! (igen)


Kommentarer
Postat av: Therése

Låter härligt!!

2010-10-20 @ 00:10:38
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com
Postat av: Anna

Grattis till er lilla dotter, måste vara underbart. Hittade din blogg när jag satt och läste aff och fastnade för ditt förlossningsbrev. Själv går jag in i v. 36 idag, har bf den 23 nov. I min mage finns också en liten flicka.

"Ses säkert igen" Ha en underbar onsdag.



Kram Anna

http://vagenmotfamiljelivet.blogspot.com

2010-10-20 @ 09:18:28
URL: http://vagenmotfamiljelivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0