101015

Först och främst: jag har skrivit ihop en förlossningeberättelse och den lägger jag ut i bloggen under dagen imorgon, jag vet att många är nyfikna på hur det gått. vill man undvika detaljer så föreslår jag att man inte läser den helt enkelt...
 

Hej allihopa!
Här hemma råder total lycka över att få börja våra liv som en familj. Vi jobbar på att komma in i lite rutiner och få kläm på hur vi alla fungerar i vår nya omgivning.
Maja är en superbebis. Hon ammar för fullt och blir heltokig om hon inte får mat snabbt nog. Lite magknip och många bajsblöjor har det blivit det senaste dygnet.

Och Känslorna stormar.

Jimmy är redan pappa långt ut i fingerspetsarna och jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är att det är just precis han som är pappa till min dotter. att bara se dem tillsammans och lyssna till Majas lugna snarkande på hans bröst får mitt hjärta att fullkomligt smälta!

Vi har tagit det väldigt lugnt med besök än så länge, Moster Sofie har varit här och faster Tina med Micke. Imorgon kommer farmor och farfar och hälsar på. Men det är svårt att bestämma tider för vi kämpar fortfarande lite med ammningen, men det kommer, det blir bättre och bättre :)

Nu är klockan snart tio och mina älsklingar har legat och snusat ett tag. det börjar bli dags för mat får båda två. jag var uppe och duschade och hjälp vad det är skönt!


Maja och pappa på BB. 101012.


Kommentarer
Postat av: Annelie

Vilken goding:)) Helt underbart söt liten flicka. Längtar så efter min egen:))

Ska bli kul o läsa om förlossningen.E så nyfiken på allas nu när jag själv ska gå igenom en. Man e ju nervös. Så jag ser fram emot läsningen. Kram

2010-10-15 @ 22:12:58
Postat av: Carro

Det är härligt att läsa om er lycka :) Ska bli spännande att läsa förlossningsberättelsen!

2010-10-16 @ 06:14:21
URL: http://carrox.blogg.se/
Postat av: sami-bajs

åååååååååååå vad gulligt söt liten flicka puss på er alla

2010-10-16 @ 09:32:25
Postat av: Jossan

Åh, du beskriver det så väl :) Blir rörd :) Få mig att minnas hur det verkligen var. Det är den bästa känslan i hela världen. För den känslans skull skulle man kunna ha hur många barn som helst! Kram!

2010-10-16 @ 10:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0