Vackert väder

Barnet sover i vagnen efter närmare 2 timmars promenad.
Mamman är mätt och belåten efter god lunch.
Pappan kommer snart hem från jobbet.


Utanför fönstret är det faktiskt fortfarande höst-vackert väder. blå himmel och sol. 10 grader och hur skönt som helst. vi promenerade ner mot Södra Gottsunda och drömde oss bort i husen där jag och Maja. tänk den dagen vi kan flytta till något alldeles eget. Lycka!
Känns dock väldigt avlägset... men drömma sig bort kan man väl få? :)

Nu vaknar snart en liten hungrig Maja och ska få käk. ikväll ska pappa träna innebandy och jag tror vi ska mysa ordentligt i sängen då.

Kanske vågar vi oss på ett bad och sen nakenfisa oss i mammas och pappas säng. Mys mys!

Kommentarer
Postat av: Therése

Vi har också husköpardrömmar, det verkar komma som ett brev på posten när man skaffar familj =)

Men det finns all tid i världen för sånt sen!

Jag vill träffa min bebis nu, seeeg väntan!

kRAM

2010-11-01 @ 16:55:50
URL: http://www.lifebytessan.blogspot.com
Postat av: Martina

låter som en riktigt härlig dag, gud va skönt med 2 timmars promenad åhh LÄNGTAR tills jag kommer kunna ta dem får bli kortare till en början:)



ska bli jätte mysigt med mamma fikor sen:D får vänta ett tag till är lite små rädd för de här med RS virus mm.



va komiskt att ni hade tänkt på de namnet:) hihi.



Hoppas allt är bra med er

kram från oss:)

2010-11-01 @ 17:55:44
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0