Utanför fönstret

faller snön, eller tja faller och faller var kanske lite fel ordval. den snarare stormar fram. jag och maja har varit ute på en timmes promenad i detta kalla och hystieriskt blåsiga Uppsala. Men luft behövde både hon och jag! Nu snusar hon i vagnen så sött och jag har slängt i mig lite mat och pumpat mjölk. haha. värsta kossan här hemma :)

Köpte ersättning med mig hem också. fanns ju på pulver, så nu har jag nog löst det hör med hur vi ska göa när vi ska utanför huset längre stunder. en termos varmt vatten, en drickflaska kallt vatten, pulver i en skål. blanda, mata Maja. visst lättare att bara dra fram bröstet men nu är det som det är med den saken. jag har en nöjd liten fis här hemma nu som INTE har lika aj i magen, det är värt allt!

Igår var Märta och Joel här och hälsade på. Åt middag och myste i soffan. :) fick söta söta presenter till Maja, och värsta spa-kittet till mig (LYCKA!) i helgen ska jag låsa in mig på toa och bara vara jag och lukta gott gott när jag kommer ut!

Bilder kommer!







Kommentarer
Postat av: Sami(moster)

va ska vi göra när du låser in dig på dass? passa Maja kanske kram sami o hennes mamma

2010-11-09 @ 14:36:13
Postat av: Martina

oj härligt med en promenad, jag skulle dock inte ta mig ut i detta väder för huvva vad de blåser storm ute. inge skönt väder vi får väll se hur länge snön kommer ligga kvar;P Men mysigare de än ha grått och trist väder ute;P



ersättning är bra grejer det om man har de små strul:) kommer ju bli att man kommer få börja med termos osv igen men de funkar de med:)

skönt att magknippen försvunnit på tösen och att hon inte har lika ont längre.



va mysigt att hon börjat föra fram små ljud:) de är ju så härligt när de börjar göra de!



vist är de jobbigt att vara mamma ibland men även fantastisk finns inge bättre än ens barn:D



Hoppas ni har en bra dag

kram

2010-11-09 @ 14:41:20
URL: http://beautywolf.blogg.se/
Postat av: Madde

Vilken liten sötnos:)

2010-11-10 @ 15:50:10
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0