Sjukstuga

Maja snorar ikapp med sin pappa här hemma i sjukstugan. jag håller alla tummar för att jag slipper. nu ligger dem och sover ikapp och jag hänger vid tvn. ska ställa mig och göra iordning fruktsallad till ikväll, lite vitaminbomb kan nog vara på sin plats en dag som denna.

vi masade oss iallafall ut på en promenad i snöstormen innan, gick ner till vattnet och sen till affären. var ordentligt trötta när vi kom hem men Majas näsa känns lite bättre. frisk luft är ju bara bra när man är förkyld. med varma kläder på så går det fint!




Kommentarer
Postat av: faster åsa

pussa och krama de sjuka från faster/syster med bihåleinflammation.Stor kram till dig också.

2010-11-24 @ 17:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0