Lördagsmys

vi sitter i soffan och kollar på den första Harry Potter filmen. Tanken är att vi ska hinna se alla gamla innan den nya på bio. Tanken var också att vi då skulle försöka ha barnvakt till Maja några timmar. Men ju mer jag tänker på det desto mindre redo känner jag mig att lämna bort henne. det har inte att göra med till vem vi skulle lämna henne för jag är övertygad om att det skulle gå jättebra men som sagt jag vet inte alls om JAG är redo.

som Jimmy sa, det är ju ingen stress med det hela. skönt det. så vi får helt enkelt se hur det blir!

Maja har just typ satt rekord i att äta. först tömmde hon flaska ett med 120 ml och sen ville hon ha MER så nästan 60 till klämmde hon! matvrak!

Imorgon är det söndag och helgen känns mini-kort eftersom Jimmy jobbade idag. Men nästa fredag är han LEDIG! Då får vi ha pappa hemma på LÅNGHELG. det gillar vi!

funderar på att dra ihop den där fruktsalladen som jag tänkte göra ikväll. det tar sån jäkla tid bara ;)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Harry potter går inte som barnvagnsbio då? vet ju iofs inte hur sånna fungerar men då brukar man väl kunna ta med barnen? :)

2010-11-21 @ 22:15:39
URL: http://emelietollin.blogspot.com
Postat av: Martina

hej tjejen!

kul med harry potter;P har själv aldrig gillat dem så eller aldrig fått för mig att vilja se dem kankse man kan säga men när ajg väll sätter på dem så fastar jga hah.



känner man sig inte redo så är de bara att vänta er tid kommer den med ska du se:)



skönt att hon äter så bra:)



hoppas er helg varit bra

kram

2010-11-22 @ 14:13:21
URL: http://beautywolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0