Den bästa stora-mostern

Måste bara passa på att ge en eloge till min största lillasyster och stora-moster. Sofie.
hon är så jäkla duktig som både pluggar sin pedagogikkurs och läser upp matte B. Samtidigt är hon här och flänger titt som tätt och hjälper mig med stort och smått om dagarna! allt från att bara ta Maja ett par minuter så mamman hinner äta när det är en sån dag... till att hänga och umgås och springa ärenden på stan åt innesittande mamma med barn.

du är guld värd älskade syster och vi kommer sakna ihjäl oss när du flyttar till USA!
(om nu allt går enligt planerna vilket vi såklart hoppas det gör)



LOVE YOU SIS!
<3


Kommentarer
Postat av: syster & storamoster

Åh vad du är söt <3 blir ju nästan lite tårögd här. Jag älskar dig också och kommer också sakna ihjäl mig.



Bilden är dock ett frågetecken.. vad går jag på? ögonen ser lite suspekta ut ;)

2010-11-18 @ 23:13:33
URL: http://sofieliden.devote.se
Postat av: Faster T

ja finns också här :) :P

2010-11-23 @ 15:53:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0