BVC imorgon

ÄNTLIGEN fredag imorgon!

Innan vi officiellt tar helg så ska jag och Maja träffa doktor Lars och väga oss och mäta oss. ska bli så roligt och se om hon gått upp nåt. (eller snarare hur MYCKET)

Kvällarna börjar få lite rutin här hemma det är skönare än vad jag kan beskriva. nu får Maja flaskan med min mjölk från sjutiden ungefär. det som faktiskt lyckas produceras pumpar jag ut. Pratade med Karin idag och det ÄR verkligen så att man måste lyssna på sig själv när det kommer till kritan. det finns såå mycket råd och stöd och missförstå mig rätt, man behöver verkligen alla råd man kan få! men i slutändan måste man se till vad som passar just OSS. Många säger att man ska undvika flaskan in i det sista för att det stör amningen, många säger också att man inte ska använda amningsnappen mer än i kortare perioder. MEN som sagt varför ändra på något som funkar. För oss funkar det hur bra som helst nu. Det är betydigt lugnare och vi vet hur vi ska göra med kvällsmaten

För tillfället.

Sen kommer det med all säkerhet bakslag och då får man prova nya varianter! men för varje gång man lyckas få ordning på tillvaron växer självförtroendet som förälder!
och livet är allt bra underbart!

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med dig om att råd och tips är bra. Men tror också att det är väldigt viktigt att köra på det som fungerar för er. När det väl kommer till kritan så är det ju er dotter och ni känner henne bäst och det är för ER familj som rutinerna ska fungera.



Lycka till hos doktor Lars.

Anna

2010-11-05 @ 08:32:54
URL: http://vagenmotfamiljelivet.blogspot.com
Postat av: Annelie

Helt rätt Sara. Lyssna på dig själv o vad som e bäst för ER. Ingen annan kan tala om vad som funkar för just er. Fortsätt så:) Kram

2010-11-05 @ 09:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0