Sjuk fiskedag

Började med att det var helt vindstilla ute, regnat hela morgonen och sjukt bra väder! vi messade Matte och han kom hit, sen begav vi oss till Hammarskog. väl där var det hysteriska vågor på havet så det var inget alternativ, vi klurade en stund och sen kom vi på att vi skulle åka ut till Siggefora och fiska i sjön där, påväg dit började det regna. MYCKET. hela himmlen blev svart och det åskade som attans. vi kurade en stund i Jimms föräldrars husvagn. drack lite kaffe och väntade på att regnet skulle ge med sig. det gjorde det. lite. så vi började promenera. det ena fiske stället efter det andra påvägen runt sjön. Jimmy fick en jävla massa gäddor och abborrar. vi andra fick inget. förutom blötare och blötare skor och fötter. regnet höll i sig mer och mindre. När vi böjade bli kalla och trötta insåg vi att vi hade kommit runt halva sjön, så vi fortsatte runt.

den är cirka 5 km och egentligen en bra och mysig promenad. gravid med gebynnande foglossning var det det INTE!

när vi hade typ en km kvar la min kropp av.

nu sitter jag i soffan och undrar om jag kommer att kunna resa mig...

det var VERKLIGEN inte meningen att ta ut mig på det sättet idag, men det är så svårt att liksom beräkna det hela. det är ju en kort promenad egentligen. det var terrängen som slog ut mig...

Ska till barnmorskan på tis. får se vad hon säger. har säkert en massa bra tips!

slänger ut lite foton sen! nu ska ja hjälpa i köket för snart kommer Matte o Mickis hit och käkar hemmagjord pizza!


Kommentarer
Postat av: Hugoagnethe

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

2011-01-04 @ 22:00:26
URL: http://hugoagnethe.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0