Gråt

Riktigt Riktigt tråkigt. Nyss stod det klart att jag missar sommarfesten. jag som hade planerat så hårt att gå och blev så glad igår när trycket var fint och banmorskan sa att det var ok. kläder lade jag fram och förberedde tom både mig och liten på sångerna igen igårkväll. (även Jimmy fick en trudilitt mot sin vilja, hehe)

vaknade av att barnmorskan ringde och väckte mig, hon ville att jag skulle komma in och ta lite mer blodtester och ta trycket igen, hon ville att vi skulle ha "lite mer på benen" till läkarbesöket på tisdag. KLOCKAN ETT. fanns ingen morgon tid heller eller senare för den delen. tydligen är det fredag.

Nu sitter jag här och lite förbannar tillvaron. Plötsligt blev det väldigt väldigt jobbigt och tråkigt. Mina små kottar på jobbet har avslutning, femåringarna slutar. och jag får inte vara med!

:-(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0