Fika och bebisprat

I måndags blev vi bakflyttade en vecka. Beräknad födelse är nu den 8/10. jag tror att det är en vecka fel. Eller jag VET att det är det. igen. får väl se om vi flyttas tillbaka nåt sen. man vet ju aldrig vad som händer!
Idag var bästaste bästaste kollega-karin här och fikade och snackade bort halva eftermiddagen. lite gott från affären och massa bebisprat och annat prat. mycket trevligt! tänk att det bara är se veckor tills hin får träffa sin lilla. Jag har börjat längta nu.

Provade nya marabou Polka. ingen vidare hit fakitskt.


Sen blev det Willys när älsk kom hem så nu är kylen full men plånboken tom. Tack vare salmonellaskiten förra månaden så fick jag 8500 mindre på lönen denna gång. ska få tillbaka av försäkringskassan men det har jag inte sett röken av. så lite tight denna mån. Fast allt går.

Tänkte slänga upp en magbild idag men orkar inte nu, får se om jag piggnar till efter duschen sen :) annars kommer den imorron!

Kommentarer
Postat av: Bella

Polka chokladet tyckte jag va gott=) Men avråder dig från Marabou passionsfrukt!

2010-05-06 @ 21:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0