Vänder det tro?

En natt med bra sömn denna natt. trots att jag gick ut på soffan vid fem för att min kropp kilar så jag håller på att krypa ur skinnet. Tydligen drabbas cirka 1,5% av tidig graviditetsklåda, självklart måste jag vara en av dem. Men men det går nog över om nån vecka. Får se om jag har någon hud kvar tills dess.

I övrigt känner jag mig utvilad och magen känns stabilare. har nyss ätit frukost utan magkramp. Lycka!

Idag måste jag komma ut ur huset lite. Tror det blir en försiktig tur till Rusta och möjligen Ikea. man blir ju inte direkt friskare av att bara sitta här inne och uggla.

så får det bli.



Vackert utanför vårt hotell i Khao Lak.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0