Vad fan händer!?

Nu kom det ett rejält bakslag här på sjukfronten. Fick riktig kramp i magen och jag inser att jag har ju inte blivit något nämnvärt bättre, okey, jag får behålla maten och vätskan bättre, men jag är ju fortfarande inte BRA. ringde till infektion och min läkare ska ringa upp mig, väntar fortfarande på salmonella provet. Vet inte alls hur jag ska göra med jobbet! vet ju inte hur jag mår på måndag, är det som idag kan jag ju inte jobba, det är ju bara att inse det.

fy fan jag bryter ihop snart. nu får det fan i mig räcka! Nu vill jag vara frisk, jobba och njuta av att våren är påväg. inte ligga isolerad här inne och inte ha ont och känna mig värdelös...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0