Sara Uppsalahem 1-0

Så äntligen vann jag i ärendet som jag dragits med sen jag flyttade från ettan Kungsgatan september 2009. de ville kräva mig på ett låsbyte på nära 2500 spänn för en nyckel som tappats bort (av vad jag påstod UH själva) idag kom alltså "domen" och jag vann. HA. skam den som ger sig. har man inte gjort fel ska man inte betala.

nöjd.



i övrigt mår jag bättre. magen börjar sakta återhämta sig och den gör inte alls lika ont efter att jag ätit. kroppen i övrigt är matt och trött. frustrerande när man är pigg i skallen liksom. skillnad från när man hade feber ¨då orkde man ju varken psykiskt eller fysiskt.
Men några dagar till med mycket vila så är vi snart på benen igen.

Tack alla för er omtanke, sällskap, sms och telefonsamtal.

det värmer!

:)

Kommentarer
Postat av: David

Hejsan!



Googlade på låsbyte och uppsala och fann då din blogg. Jag har hamnat i en liknande situation som dig ang krav på 2500 för låsbyte. Hur löste du det? Vad hände? Mvh, David

2010-08-25 @ 14:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0