Utan kontokort :(

Likt alltid när jag ska ha med myndigheter/läkare och dylikt att göra så är det ett jävla knevel innan jag får rätsida på de problem det kan tänkas handla om. senast ut var swedbank.

jag har ju haft ett konto i Kristianstad och ett i Uppsala, har försökt avsluta det i K-stad men sist så öppnade de bara ett nytt "uppsalakonto" åt mig och sa att jag måste prata med swedbank K-stad eftersom de var en fristående bank.

Tre månader senare och X antal försök att RINGA dem och avsluta mitt konto så traskade jag in där nu när vi var nere på student. Inte fan hjälpte det, nu behövde de min internetdosa och den låg hemma hos mamma. jag skrev en fullmakt åt mamma och bad dem avsluta grejerna, samt betala tillbaka de pengar dem dragit DUBBELT för visa och internetbank.

idag gick jag in på swedbank Uppsala och skulle fixa en ny dosa. då får jag veta att nissen nere i K-stad har AVSLUTAT ALLA MINA KORT. så nu är jag HELT UTAN VISA!
pengarna fick jag tillbaka idag men alltså inget visakort. eller bankkort alls för den delen.

när jag sedan ringde mamma och kollade vad de sagt där nere så sa hon att hon SPECIFIKT frågat så att de INTE avslutade några kort jag använde NU... men "nej Nej" det gjorde dem inte....

Skitnsnack!

nu fick jag ju en superbra tjej som hjälpte mig i Uppsala iallafall, men det är ju själveden att det inte kan gå smärtfritt nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0