Barnmorskan snart! och hemma igen!

Kan inte riktigt fatta att det är tajm redan. fick tiden efter Ultraljudet i vecka 17 och tyckte det var GALET långt fram i tiden. Men ack så fort det gick. Jimmy möter mig där halv fyra och jag hoppas på att vi får höra bebis hjärtljud idag!

Lär väl bli att kolla mitt HB värde också. och mäta magen klart! :)
Återkommer när vi är hemma igen!


Hemma och allt såg toppen ut!

112 i järnvärde. Ligger normalt på 115 så det var bara att fortsätta knapra järntabletterna jag fick av mamma.
27 cm symfys-mått. (så stor är alltså bebis enrummare från golv till tak)
Blodsockret var normalt.
Bebis hjärtljud låg på 150 slag per minut.

Anmälde oss till föräldrargrupp också. den börjar i september... i senaste laget... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0