Vecka 30 snart slut

snart har det gått en hel vecka till, äntrar vecka 31 på fredag. tänk att denna tiden med magen snart är över, det är både skönt och lite "sorgligt" jag har trivts väldigt bra i min mage och nya former, trots att man svällt upp och har ont överallt :)
Men snart så har vi vårt lilla troll hos oss istället. det känns fortfarande obegripligt. allt är klart hemma nu, vagnen på plats, sängen bäddad, garderoberna omstrukturerade. ja det mesta som kan tänkas behövas. så nu väntar vi tålmodigt och passar på att göra sånna saker som lämpar sig bäst när man är två.

jimmys sista semester vecka nu, min med, på måndag jobbar jag, sen är jag ledig LÄNGE. Känns skönt men är lite rädd för att det ska bli långtråkigt. Men som sagt jag hade ändå inte orkat jobba mycket mer skulle jag tro.

slänger upp en magbild på vecka 30 också :)


Kommentarer
Postat av: sis

svar: men det är ju så fina bilder :)

jag kommer ju upp och kan underhålla både dig och lillen

2010-07-28 @ 19:10:05
URL: http://sofieliden.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0